Satanismus jako čelní hnutí zaměřené proti křesťanství tu
existuje již velmi dlouho. Na vrcholu se ocitl například ve Francii za vlády Ludvíka XIV, ale šlo spíše o takové neorganizované šlechtické spolky, jakousi tehdejší zábavu mocných. Novodobý satanismus je spojen s "nejzkaženějším mužem světa", básníkem a autorem knih o magii a okultismu Aleisterem Crowleym (1875 - 1947). Vedle něj je dalším velkým představitelem tohoto hnutí Anton Szandor La Vey, který o Valpružině noci roku 1966 založil Církev Satanovu, mající ústředí v kalifornském San Francisku, a který je rovněž autorem proslulé Satanské bible. Hebrejské slovo "sátán" znamená něco jako nepřítel, odpůrce či žalobce. V řeckém textu Nového zákona je potom Satan překládán jako Diabolos, ďábel. Svými vyznavači je chápán jako přírodní temná síla, duch revolty a neporazitelný prazáklad zla. V tom se samozřejmě rozchází s křesťanskou vírou, která sice uznává Satanovu moc a sílu, ale věří, že již byl Ježíšem Kristem poražen.Symboly hnutím používané jsou myslím v obecné známosti. Jedná se o převrácený kříž, svastiku, pentagram, do nějž bývá občas vkreslena hlava kozla (pět cípů vyplňují rohy, uši a bradka) a vedle toho také číslo 666. S tím se setkáváme už v poslední knize Nového zákona. Staří vykladači Písma za ním viděli (hebrejské číslovky jsou vlastně písmena) jméno římského vládce Nerona, krutého pronásledovatele křesťanů.
Satanisté jsou považování za služebníky ďábla a za největší nepřátele boží, takže je satanismus přímým protikladem křesťanství. Ale Satanismus na sebe může brát mnoho podob. Jeho základní principy lze nalézt v díle Antona Szandora LaVeye, jehož Satanská bible vysvětluje, co znamená být Satanistou.
Satanisté jasně rozlišují mezi svou vírou a uctíváním Ďábla. V satanistické víře je satanova podoba považována za pouhý archetyp, zatímco uctívači Ďábla se soustřeďují na skutečnou, zbožštěnou postavu Satana. Ať se Satanisté od uctívačů Ďábla jakkoliv distancují a jakkoliv zdůrazňují, že jejich víra má filozofičtější charakter, nemohou uniknout podezření a zlobě světa kolem sebe a jsou obviňováni za všeho možného od morálního úpadku společnosti až po rituální vraždy nemluvňat.
satanismus
Jestliže křesťanství se nazývá "Náboženství duše", tak satanismus je náboženstvím těla. Sám sem zjistil, že cesta k uspokojení duše, vede i přes tělesné požitky. Jedno bez druhého prostě nejde, buď máme oboje nebo nic. O to abysme to měli, musíme bojovat, celý život je vlastně nekonečná válka, kterou válčíme sami se sebou. Rozpor mezi našimi touhami a skutečností- pokud je tato propast moc veliká tak se trápíme a cítíme se špatně, což ničí, díky naší psychice i naše tělo.
Takže dopřávejme našemu tělu všechny rozkoše, které si žádá a které mu můžeme dát, pokud tím neubližujeme někomu, koho máme rádi, to si pak musíme rozmyslet co je pro nás důležitější..
My sami musíme být vždy na prvním místě, kašlete na soucit k těm na kterých vám nezáleží!
Buďte sobečtí k těm na kterých vám nezáleží!
Nenáviďte své nepřátele z celé své duše!
Staňte se těmi silnými co vládnou pokryteckým slabochům!
Život je příliš krátký tak si užívejte každou chvíli jako by byla tou poslední!
Učení satanismu navazuje na myšlenky asi nejvýznamnějšího mága 20.století Aleistra Crowleyho(1875-1947)!
Uctívání temného boha se táhne s lidstvem, už velmi dlouho. Většina jeho uctívačů v dějinách skončila na popravištích, díky zaslepenosti,strachu a nenávisti křesťanů. První kdo postavili temného na roveň křesťanského Boha, byli asi bogomilové, kteří žili v Bulharsku a Bosně kousek od budoucí Draculovi země od Karpat, ale i tam se brzy jejich hnutí rozšířilo, někdy v 10.století. Uctívali oba protiklady, věřili v Boha i Satana. Bůh byl symbolem duše a Satan těla. Sami přiznávali, že člověk tíhne spíš ve své pozemském životě k tělu a nepovažovali to za nic špatného, právě naopak. Tento kult se ve 12.století rozšířil do Francie a jeho příslušníci si začali říkat Kataři(čistí), jejich učení se, ale také velmi rychle znelíbila církvi a právě díky nim vznikla inkvizice... Kataři byli zatýkaní a vraždění i přes svojí velkou statečnost byli po mnoha letech bojů nakonec poraženi, vražděni, mučeni a upalováni. Tmářství opět zvítězilo, ale odkaz zůstal.
Symboly hnutím používané jsou myslím v obecné známosti. Jedná se o převrácený kříž, svastiku, pentagram, do nějž bývá občas vkreslena hlava kozla (pět cípů vyplňují rohy, uši a bradka) a vedle toho také číslo 666. S tím se setkáváme už v poslední knize Nového zákona. Staří vykladači Písma za ním viděli (hebrejské číslovky jsou vlastně písmena) jméno římského vládce Nerona, krutého pronásledovatele křesťanů.
Satanisté jsou považování za služebníky ďábla a za největší nepřátele boží, takže je satanismus přímým protikladem křesťanství. Ale Satanismus na sebe může brát mnoho podob. Jeho základní principy lze nalézt v díle Antona Szandora LaVeye, jehož Satanská bible vysvětluje, co znamená být Satanistou.
Satanisté jasně rozlišují mezi svou vírou a uctíváním Ďábla. V satanistické víře je satanova podoba považována za pouhý archetyp, zatímco uctívači Ďábla se soustřeďují na skutečnou, zbožštěnou postavu Satana. Ať se Satanisté od uctívačů Ďábla jakkoliv distancují a jakkoliv zdůrazňují, že jejich víra má filozofičtější charakter, nemohou uniknout podezření a zlobě světa kolem sebe a jsou obviňováni za všeho možného od morálního úpadku společnosti až po rituální vraždy nemluvňat.
satanismus
Jestliže křesťanství se nazývá "Náboženství duše", tak satanismus je náboženstvím těla. Sám sem zjistil, že cesta k uspokojení duše, vede i přes tělesné požitky. Jedno bez druhého prostě nejde, buď máme oboje nebo nic. O to abysme to měli, musíme bojovat, celý život je vlastně nekonečná válka, kterou válčíme sami se sebou. Rozpor mezi našimi touhami a skutečností- pokud je tato propast moc veliká tak se trápíme a cítíme se špatně, což ničí, díky naší psychice i naše tělo.
Takže dopřávejme našemu tělu všechny rozkoše, které si žádá a které mu můžeme dát, pokud tím neubližujeme někomu, koho máme rádi, to si pak musíme rozmyslet co je pro nás důležitější..
My sami musíme být vždy na prvním místě, kašlete na soucit k těm na kterých vám nezáleží!
Buďte sobečtí k těm na kterých vám nezáleží!
Nenáviďte své nepřátele z celé své duše!
Staňte se těmi silnými co vládnou pokryteckým slabochům!
Život je příliš krátký tak si užívejte každou chvíli jako by byla tou poslední!
Učení satanismu navazuje na myšlenky asi nejvýznamnějšího mága 20.století Aleistra Crowleyho(1875-1947)!
Uctívání temného boha se táhne s lidstvem, už velmi dlouho. Většina jeho uctívačů v dějinách skončila na popravištích, díky zaslepenosti,strachu a nenávisti křesťanů. První kdo postavili temného na roveň křesťanského Boha, byli asi bogomilové, kteří žili v Bulharsku a Bosně kousek od budoucí Draculovi země od Karpat, ale i tam se brzy jejich hnutí rozšířilo, někdy v 10.století. Uctívali oba protiklady, věřili v Boha i Satana. Bůh byl symbolem duše a Satan těla. Sami přiznávali, že člověk tíhne spíš ve své pozemském životě k tělu a nepovažovali to za nic špatného, právě naopak. Tento kult se ve 12.století rozšířil do Francie a jeho příslušníci si začali říkat Kataři(čistí), jejich učení se, ale také velmi rychle znelíbila církvi a právě díky nim vznikla inkvizice... Kataři byli zatýkaní a vraždění i přes svojí velkou statečnost byli po mnoha letech bojů nakonec poraženi, vražděni, mučeni a upalováni. Tmářství opět zvítězilo, ale odkaz zůstal.
Jestliže křesťanství se nazývá "Náboženství duše", tak satanismus je náboženstvím těla. Sám sem zjistil, že cesta k uspokojení duše, vede i přes tělesné požitky. Jedno bez druhého prostě nejde, buď máme oboje nebo nic. O to abysme to měli, musíme bojovat, celý život je vlastně nekonečná válka, kterou válčíme sami se sebou. Rozpor mezi našimi touhami a skutečností- pokud je tato propast moc veliká tak se trápíme a cítíme se špatně, což ničí, díky naší psychice i naše tělo.
Takže dopřávejme našemu tělu všechny rozkoše, které si žádá a které mu můžeme dát, pokud tím neubližujeme někomu, koho máme rádi, to si pak musíme rozmyslet co je pro nás důležitější..
My sami musíme být vždy na prvním místě, kašlete na soucit k těm na kterých vám nezáleží!
Buďte sobečtí k těm na kterých vám nezáleží!
Nenáviďte své nepřátele z celé své duše!
Staňte se těmi silnými co vládnou pokryteckým slabochům!
Život je příliš krátký tak si užívejte každou chvíli jako by byla tou poslední!
Učení satanismu navazuje na myšlenky asi nejvýznamnějšího mága 20.století Aleistra Crowleyho(1875-1947)!
Uctívání temného boha se táhne s lidstvem, už velmi dlouho. Většina jeho uctívačů v dějinách skončila na popravištích, díky zaslepenosti,strachu a nenávisti křesťanů. První kdo postavili temného na roveň křesťanského Boha, byli asi bogomilové, kteří žili v Bulharsku a Bosně kousek od budoucí Draculovi země od Karpat, ale i tam se brzy jejich hnutí rozšířilo, někdy v 10.století. Uctívali oba protiklady, věřili v Boha i Satana. Bůh byl symbolem duše a Satan těla. Sami přiznávali, že člověk tíhne spíš ve své pozemském životě k tělu a nepovažovali to za nic špatného, právě naopak. Tento kult se ve 12.století rozšířil do Francie a jeho příslušníci si začali říkat Kataři(čistí), jejich učení se, ale také velmi rychle znelíbila církvi a právě díky nim vznikla inkvizice... Kataři byli zatýkaní a vraždění i přes svojí velkou statečnost byli po mnoha letech bojů nakonec poraženi, vražděni, mučeni a upalováni. Tmářství opět zvítězilo, ale odkaz zůstal.
Komentáře
Přehled komentářů
https://www.facebook.com/home.php#!/groups/582770165083275/....Jedina stranka pojednavajici o Satanismu objektivne.Pokud mas otazky a hledas odpovedi...ktere povedou zas jen k otazkam,rad te uvidim..
sobci
(nevim, 15. 12. 2012 13:09)
Všiml si někdo že podle křesťanů a jiných převládajících náboženství bůh stvořil vše pro lidi (zemi pro lidi, vesmír pro lidi, ostatní živočichy pro lidi).
Proč by to dělal pro rasu která umí jen válči a zabíjet. Co když jsme jen náhodou kterou bůh ani neplánoval. Co když stvořil vše pro něco jiného a o nás nemá málem ani potuchy?
a že prý je bůh hodný
(katamaran, 13. 7. 2012 18:07)
bůh je čistý, bůh je neomylný, bůh je milostivý, bůh je milosrdý
tak proč v jeho jméně bylo zabíjeno tolik lidí? kolik lidí bylo zabito ve jménu satana a kolik ve jménu boha no? a stále se věří v to že když budete celý život žít v odříkání tak se po smrti stanete něčím lepším - hovno búh se leda tak na vás vysere!
kde byl buh
(astarot, 15. 5. 2012 16:46)křestani furt tvrdí že buh je dobrák a že je všechni ochrání ale gde bil buh gdiš ve válce umírali neviní v koncetračních táborech taki zemřeli milioni neviních gde bil buh gdi spadli dvojčata a zbitečne zemřeli tisíce lidí proč neudelal nějakí zázrak co pak si je šetří na jednotlivé osoby křestanství je víra v nic !!!!!
www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(pirate.deluxe, 22. 2. 2011 17:39)kopíranti by měli pochcípat...btw: pánbíčkáři běžte do prdele - většina z vás prohlašuje že bůh je milosrdný a když se vám něco stane tak říkáte "bůh to tak chtěl" ale neprotiřečí si to trošku když je tenhle svět plnej svinstva? proč by to jako ten váš milosrdnej bůh dělal? tzn. souhlasím s Dexisem, sekhmetem a emmou ;-) mimochodem vaše Bible, váš Adam a Eva, vašich 7 smrtelných hříchů to sou všechno sračky - vždycky argumentujete tím že Adam a Eva apod. má bejt metafora, přitom se mě nezdá že by to někteří z vás jako metaforu brali...a 7 smrtelnejch hříchů je pičovina protože každej se za život proviní minimálně jedním z nich pokud si je vědomej sám sebe a pokud má pud sebezáchovy ;-) abyste věděli, špatný je to co ubližuje nebo znevýhodňuje někoho kdo si to nezaslouží - a nejste to náhodou vy kdo například odsuzuje homosexuály? proberte se...PS: tyhle myšlenky patří do takzvanýho LaVeyova satanismu kterej se značně liší od teistickýho - to byste si mohli taky všichni uvědomit že není satanista jako satanista! :-)
Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(lampijon, 6. 3. 2011 16:13)no, a proč je svět plnej svinstva? protože to Bůh chce? proč vidíš jenom to svinstvo, na světě jsou i jiný věci.. ale jasně, když se děje něco špatnýho, může za to Bůh, že.. on si tady vyhlašuje války a podobně.. lidi nemůžou za nic, to Bůh... na druhou stranu, čím si svět zasloužil, aby byl lepší? lidi sami ze své vůle žijou špatně.. tím nechci říct, že svět vypadá tak, jak vypadá, protože to je trest za to, jak lidi žijou.. to asi ne.. a ani si nemyslim, že žít na tomhle světě je nějakej trest.. většina lidí myslí, že kdyby byl Bůh a byl by milosrdný, bude celej svět v pohodě a žádný zlo.. umíš si to představit?? Tenhle svět není ten, kde se bude žít bez problému.. Bůh je milosrdný, protože dal člověku svobodu, když už jsme u Adama a Evy, ale oni se sami rozhodli odvrátit se od Něj.. jenomže on dal lidem druhou šanci, Ježíše, který zemřel a všecky naše hříchy vzal na sebe.. jenom s jednou podmínkou-musíš to přijmout.. a zas máš na výběr, jestli jo, nebo ne, je to tvoje věc, záleží jenom na tobě a podle toho bude vypadat tvoje budoucnost.. člověk má dost svobody a má i doporučení, kdyby Bůh nebyl milosrdný, na všechny by se vykašlal.. a jinak 7 smrtelných hříchů v Bibli není :) abys věděl, kde bereš odvahu prohlásit, co je špatný? jsi jenom člověk a navíc kdo může soudit jiné, jestli si něco zaslouží nebo ne? Lidi nejsou takoví borci, jak si o sobě mnohdy myslí :)
Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(pirate.deluxe, 7. 3. 2011 21:43)mě de o to že většina nábožtíků tvrdí že všechno co se stane je boží vůle a špatný věcy (jako sou např. ty války) omlouvá tím že Bůh ví co dělá..."dobrá úroda na poli - může za to Bůh, osoba kterou miluješ ti opětuje tvou lásku - může za to Bůh, je tornádo - může za to Bůh, je válka - může za to Bůh, posereš se - může za to Bůh" - to oni tvrdí a já su proti tomu...jestli ty tohle netvrdíš tak sme spolu za jedno - já to vím že za války a za všechnu špínu na světě můžou lidi a ne Bůh - o tom právě mluvím ;-) jinak je mě vcelku fuk jestli je 7 smrtelných hříchů v Bibli nebo někde jinde - prostě je to snůška hovadin...a ještě mě řekni že v tý svý představě o špatných věcech nemám pravdu: není snad pravda že je špatný zabít nebo ublížit někomu kdo si to nezaslouží tj. kdo toho není hoden? to je úplně normální rovnovážná věc v přírodě - jeden čokl druhýmu ukradne kost, tak je za to po zásluze potrestanej - a právě to že je hoden trestu je jednoduchá a jasná ukázka toho co je špatný - znevýhodnit někoho ve svůj prospěch aniž by si to zasloužil. proč by mělo bejt správný třeba okrást někoho kdo si vydělal poctivou prací? proč by mělo bejt správný třeba zabít někoho kdo nikdy nikomu neublížil jenom kvůli jeho původu?
Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(lampijon, 12. 3. 2011 10:18)
Jo to je hodně jednoduché vysvětlení, že za všechno „může“ Bůh.. ono je jednoduché si stěžovat, proč Bůh dopouští všecko to špatné atd... a dělá to hodně lidí, i těch nevěřících.. já myslim, že hodně záleží na lidech.. kdyby bylo všecko, jak On chce, asi by nešel jeden hajzl a nezabil a neokradl nevinného člověka.. to bychom tu všichni žili jak v totálním socialismu, ten by dělal to a ten zas tohle a nikomu by nic nechybělo ;) Prostě.. nechci říct, že Bůh je uplně mimo to a všecko je jen tak náhodně nebo jen podle lidí, ale ani nechci říct, že je všechno dané Bohem, aniž by člověk mohl něco změnit, jako že by každý měl svůj osud nebo tak něco.. a jestli někdo říká, že Bůh ví co dělá a kouká na to se založenýma rukama jak na divadlo, to je podle mě blbě..
A proč vlastně myslíš, že těch 7 hříchů je hovadina? Doufám teda, že si nemyslíš, že jak někdo některý z nich spáchá, tak umře..
No jasně že okrást někoho nebo zabít správný není, to netvrdím.. jenom nemůžeš sám o sobě rozhodnout, kdo si něco zaslouží a kdo ne a jak ho potrestáš, když něco provede.. ono je špatný ublížit i někomu, kdo si to zdánlivě, nebo i fakt zaslouží.. tohle by prostě lidi neměli dělat.. a třeba proč by měla chcípnout ta holka, který je tenhle web jenom proto, že někde něco zkopírovala? :)
Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(pirate.deluxe, 18. 3. 2011 15:29)7 smrtelných hříchů je hovadina z jednoduchýho důvodu: proč by se mělo trestat nebo počítat za hřích-zločin něco co je naprosto přirozený? člověk má stejně jako všechna ostatní zvířata dva základní pudy: pud sebezáchovy a sexuální pud (většinou...). a například taková zloba je přirozená obranná reakce - proč bych měla bejt trestána za něco co je naprosto přirozený? nebo smilstvo - bez něj by tu přece nikdo z nás nebyl...co se týče lakoty a závisti: to záleží, ale pro spoustu lidí je to hnací motor k tomu dokázat třeba i něco užitečného. obžerství a lenost jsou zase odrazem toho že člověk je hold jako živočich pohodlný a neodolný - je to zase něco co je nám vrozený a neříkej mi že by se měla třeba nechuť k rannímu vstávání trestat jako zločin :-). pýcha je zase uvědomění si sebe sama a chtění uplatnění sebe sama, svých názorů a postojů - je to jeden ze základních kamenů k psychické spokojenosti každého člověka, protože jak vidíš třeba i sám na sobě: ty jsi přesvědčenej o tom že to co si ty myslíš a to co ty říkáš je správný a když ostatní říkají něco jinýho je to špatný - to je pýcha a je naprosto přirozená každýmu duševně normálnímu člověku...jinak: proč by mělo bejt špatný potrestat toho kdo si to FAKT zaslouží? kde je pak ňáká spravedlnost? v pekle tak jak to nábožtíci předpokládají? to je možný - věřím určitý teorii o tom co se děje z člověkem po smrti (tu má každej) ale to sou jenom domněnky: to nemůžeš říct s jistotou...a pokud by sis dokázal připustit že je tu možnost že PŘECEJENOM ŽÁDNÝ PEKLO NEBO NEBE NENÍ, kde se pak dočká trestu ten kdo si ho FAKT zaslouží??? k majitelce webu: to samozřejmě nebylo myšlený vážně jako ňákej adekvátní trest nebo něco podobnýho: nebaví mě a dost už mě to i sere když se třeba chci o něčem dozvědět víc a pak čtu na každý stránce ten stejnej text - takovej blog je pak úplně o ničem a přiznávám: psaní vzkazů je hold jednodušší než říct někomu něco do očí a lidi včetně mě toho využívaj, když si můžeš promyslet každý slovo který napíšeš a můžeš si dovolit každýmu napsat co se ti zlíbí jenomže na druhou stranu když si čteš ňákou nadávku, nemá to na tebe takovej účinek jako kdyby ti to někdo řek do očí, a když chci aby to mělo takovej efekt aby se nad tím autorka webu alespoň zamyslela, hold musím použít ostřejší vyjádření :-) ufff - snad je to pro tebe vyčerpávající vysvětlení :-D
Re: Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(lampijon, 21. 3. 2011 23:01)
Jo, to máš pravdu, jsou věci, co jsou pro lidi přirozené, ale nevím, jestli třeba pýcha nebo zloba mezi ně taky patří nebo jestli je to jenom taková ta lidská pohodlnost.. lidi maj tendenci si všecko, co je pro ně snadnější a.. prostě co maj víc v oblibě, nějak obhájit, že to vlastně není nic špatného, že je to normální, bo to dělaj všichni, „pohodlný a neodolný“, jak říkáš... proč být dobrý, když být zlý je jednodušší a všichni kolem jsou přece hajzli, tak já budu taky... je pravda, že některé ty vlastnosti můžou být hnacím motorem pro něco užitečného, někdy.. taky ale třeba zloba jako obranná reakce je jenom malá část zloby, co existuje (btw, proč furt srovnáváš člověka se zvířetem?) a to smilstvo.. teď nevím, jestli o tom nemáš jinou představu, protože kdyby tu „bez něj nikdo z nás nebyl“, museli bychom všichni být nemanželský děti.. a to doufám nejsme :) to by ta lenost musela být zredukovaná jenom na nechuť k rannímu vstávání, to by byl sice hezkej hřích, ale ono to asi tak jednoduchý nebude.. možná někomu nepomůžeš, když tě o to požádá, jenom proto, bo se ti prostě „néchcé“ nebo zanedbáváš povinnosti a odkládáš je a to na druhou stranu hnací motor pro nic užitečnýho jistě není.. ale ono někdy není jednoduché rozeznat, co je dobré a co špatné, to člověk asi ani neumí.. většina těch hříchů má původ v sobectví (nejspíš fakt přesný opak satanismu) – pýcha, závist, smilstvo, lenost, nestřídmost, lakomství, aj ta zloba.. za vším se dá představit „já“, já jsem borec a nebudu se nikomu podřizovat.. to je možná nějaká taková hlavní myšlenka.. no o tom by se dalo mluvit dlouho, to nejde jednou větou.. a já samozřejmě nemám na všecko odpověď ani svůj jednoznačný názor.. nad něčím se prostě musím teprve zamyslet, protože jsem to dřív ještě neudělal a stejnak třeba na nic nepřijdu.. je spousta věcí, na které bych chtěl znát odpověď (včetně toho, proč je něco, co je pro člověka tolik přirozené, hřích).. nemám rád prosazování vlastního názoru stůj co stůj.. jak se říká, je rozdíl mezi diskuzí a prosazováním vlastního názoru, protože u toho tě nezajímá, co říkaj druzí - ať to je co chce, je to blbě a ty si na svůj názor nenecháš šáhnout.. doufám, že tak nepůsobím :D
Já nevim, mně šlo hlavně o to, že třeba nevíš, jestli si to někdo FAKT zaslouží, nevíš co všecko je za tím, kdo ti řekne se 100% spolehlivostí „jo, tady ten si zaslouží do držky“.. jako ten známý příběh o klukovi, co ukradl chleba, aby dal najíst sourozencům.. pro společnost je zloděj a useknou mu za to ruku.. je jasné, že je nesmysl zrušit soudy a nechat to být, protože ti zlí budou přece potrestaní v pekle, tak by to nefungovalo.. věřím, že bude spravedlnost až po smrti a nejspíš ne vždy podle těch samých kritérií, které maj lidi vžité jako „tohle je dobré“
To je na tom právě to debilní, že to není s jistotou.. a lidi chtěj na všecko důkazy, viditelné důkazy, názorné, jasné... a myslim, že by bylo hodně těch, kteří by ani těm nevěřili
Mě je jasný, že to nemyslíš vážně :D to bylo jenom takové povšimnutí, jinak s tím závěrem souhlasím..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(pirate.deluxe, 2. 4. 2011 12:50)jasně - u všeho to záleží...a to je ten důvod proč je zobecňování toho všeho do nějakejch hříchů blbost ;-) člověka srovnávám se zvířetem proto, že i přesto že se všemožně snažíme prostřednictvím velkoměst a moderní techniky od přírody separovat, jsme pořád její součástí a potřebujeme ji: tak to je, bylo a vždycky bude: ať chceme nebo ne, člověk je taky zvíře, i když většinou není tak chlupatej, umí mluvit a chodí po dvou :-D ;-) a není to jenom co se týče ňákýho přetváření krajiny (což konec konců dělají třeba i "blbí" mravenci) ale i co se týče nějakýho temperamentu a citů: můžeš to vidět třeba u koní, psů, koček, andulek... - to je co jedinec to osobnost. každej jedinec má nějakou povahu, může nenávidět nebo milovat - jedinej rozdíl mezi zvířaty a člověkem je ten, že člověk je z biologickýho hlediska vývojově výš...to ale neznamená že je nějaký nadtvor něbo něco podobnýho. hodně lidí se ohání tím že "v tom to právě je: když je člověk výš, je tím pádem lepší a má i líp myslet" ale nikdo z nich si neuvědomuje že je to právě člověk kdo na týhle planetě dělá akoráttak bordel tím že "líp myslí"...ale to už je zas jiný téma. Jinak: možná existuje víc výkladů smilstva, ale já osobně znám tu definici, že smilstvo je touha po sexuálním uspokojení: řekni kdo dneska dělá sex proto aby měl děti :-). jinak jak řekl LaVey: "satanismus je v podstatě forma KONTROLOVANÉHO sobectví" a "...Satanisté se oddávají všem sedmi smrtelným hříchům pokud sami chtějí a POKUD TÍM NIKOMU NEUBLIŽUJÍ..." - krátce by se dalo říct, že LaVeyova satanistická filozofie je založená na odporu proti nesmyslným přehnanostem který jsou člověku jako pouhému zvířeti (viz. výše) nepřirozený - jež hlásá (zejména) křesťanství...není to teda "já jsem ten borec..." ale naopak "jsem jenom člověk..." :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(lampijon, 11. 4. 2011 0:18)
Není to blbost, člověk musí mít nějaké povědomí o tom, co je špatné.. i když v dnešní době jsou hříchy někdy považovány za ctnosti a lidi si je prostě nějak ospravedlňují, a tak vlastně nic špatného nedělaj
Možná teď trochu odbočím, ale napadla mě taková myšlenka.. lidi se ani nemůžou divit, proč je svět takový jaký je, proč je tolik zla, proč Bůh dopouští to všecko a jestli existuje, proč není s náma a svět v pohodě.. ale jsou to lidi, kdo ho opustili první, oni si s tím začali, lidstvo.. taky by se ti nelíbilo, kdybys vychovával svoje děcka s největší péčí a láskou a ony by na tebe byly pak hnusné a nakonec by tě odkoply.. ale na druhou stranu jak jsi psal, že se pánbíčkáři oháněj větou „Bůh to tak chtěl“ (se ptám lidí a většinou mi to fakt říkaj), to dává příležitosti.. když se lidi neuměj chovat za normálních okolností a pak dostanou zemětřesení v Japonsku, maj příležitost se zamyslet a pomoct.. to sice můžou vždycky, vždycky se najdou lidi, co to potřebujou, ale takhle to maj přednesené na stříbrném podnose a maj to před očima.. samozřejmě to vychází z toho, že nejsou sobečtí :)
Člověk není zvíře.. já se nechci hádat, jestli by měl být považovaný za zvíře nebo ne, to je můj názor.. na to se dá koukat z různých pohledů.. jestli to vezmeš jenom jako název (zvíře) těch tvorů, co tu žijou, tak jo, proč ne.. ale jo, dá se říct, že člověk je člověk právě proto, že může myslet.. řikam „může“, protože jak to udělá, je na něm, takže ne „líp myslí“, prostě myslí.. je vývojově výš, mnohem výš.. a že přírodu potřebujem, že maj andulky povahu, labutě city a mravenci chovaj housenky neznamená, že jsme zvířata.. je jasné že jsme výš, ale taky to neznamená, že jsme pány tvorstva.. to si možná lidi mnohdy myslej a pak to dopadá tak, že tu dělaj právě akoráttak bordel
No kdyby bylo smilstvo jenom touha po sexuálním uspokojení, to bychom se celkem blbě rozmnožovali, kdyby se nám do toho nechtělo :D a když dneska nikdo nedělá sex proto aby měl děti, to znamená, že tak to má být a je to ok? a jinak.. dělaj to tak mám pocit právě zvířata :) když už srovnáváme.. nejsem žádnej teolog, tak si nemysli, že tohle je všeobecný postoj všech křesťanů, já to nevim :D ale sex by měl být na svojem místě, v manželství.. a doufám, že ne jenom proto, aby plodil děti :) (to třeba když někdo chce dvě děti a ve 25 je už má.. to by byly pěkné vyhlídky :D)
A ty seš satanista? Ono se říká, že největším vítězstvím satana je to, že nás přesvědčil, že neexistuje.. ale satanisti v něj přece věří, ne? A když si sami vyberou tohle, i přesto, že vědí, kdo to je (nemyslim teď ty paka, co sou satanisti jenom proto, že poslouchaj metal a to k tomu patří a nevědí a co jde.. já ho taky poslouchám a nejsem).. je těžké si představit sobectví, aniž by to někomu ublížilo...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(pirate.deluxe, 16. 4. 2011 9:53)ale právě to ospravedlňování hříchů jsou argumenty na který když mi nikdo nedokáže dát přesvědčivej a rozumnej protiargument tak nevidím důvod proč bych měla jít proti svýmu přesvědčení a dělat/nedělat něco co je pro mě z mýho vlastního rozumovýho a logickýho hlediska blbost - ještě když to mám v hlavě srovnaný a mám to povědomí o tom co je špatný a chovám se podle toho. k tomu lidstvu a Bohu: jo su divná ale to je přesně ten důvod proč děti nechci :-D a když už se rozhodnu že do toho jdu tak musím počítat s tím že se to může celý zvrtnout - tak je to ať už se pouštíš do čehokoliv, nemusí to bejt zrovna děti nebo tvoření světa...nikdy není nic stoprocentní. eště se vrátím k těm zvířatům: hádat se o tomhle nemá smysl jenom: ty tvrdíš že zvířata neumí myslet??? LOL...sorry - na to se nic jinýho říct nedá. a ještě: zvířata sex taky uspokojuje - na youtubku bylo strašně vtipný video jak v ňáký zoo říká ňákej chlap něco o klokanech a stojí před klokaním výběhem a jak mluví tak za ním v tom výběhu leží rozvalenej klokan a honí :-D :-D btw: krom toho že mezi zvířaty existuje i homosexualita, tak zároveň i homosexuální styky a ty pokud vím nikdy nevedou k rozmnožení se - myslím že z tohohle je to úplně jasný :-) jestli sem satanista: ono jde o to koho považuješ za satanistu :-). jsem zastánce LaVeyova satanismu - sdílím všechny LaVeyovy názory a ztotžňuju se s jeho filozofií, ale nejsem členem Satanské církve ani žádný jiný sekty nebo něčeho takovýho, ani se neúčastním žádných satanistických obřadů a invokací...Jinak v Satana jako takového věří zastánci Teistickýho satanismu - to sou ti blázni co pořádají v noci v lesích sexuálně zaměřený rituály při kterejch obětujou zvířata, vyvolávají Satana apod. - to já nejsem :-D zastánci LaVeyova satanismu berou Satana jako rovnovážný faktor v přírodě - Satan je svým způsobem v každém z nás a vznik mu dalo právě křesťanství který začalo nazývat Satanem i to co je člověku po zvířecku přirozené ;-) LaVeyův satanismus jinak nikoho nenutí aby věřil přesně tomu a tomu: satanista klidně pak ještě vedle této filozofie může věřit v nějaký posmrtný život a v nějakého "Boha" jakožto nějakou přírodní vesmírnou sílu či energii, ale taky samozřejmě nemusí.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(lampijon, 20. 4. 2011 16:04)
Hm, to je těžký, no.. argumenty jsou, ale jestli máš svoje přesvědčení, svoje pravidla přemýšlení, kterých se budeš držet stůj co stůj, nepřijmeš je.. ono to asi není o logice, nelíbí se mi jedno, tzn. je pravda to druhé.. není to o tom dělat něco proti přesvědčení, ale změnit ho. Třeba je něco, o čem nevíš. Dostaneš protiargument, kterej má smysl, jenomže nesedí do tvojich pravidel, takže ho nepochopíš.. protože některé teba zmiňují Bibli. To není o tom někoho přesvědčovat, ten člověk musí sám chtít, bez toho to nejde. Jo, zvrtnout se může všecko, ale jak je to pak fajn, když to vyjde :)
A ty tvrdíš, že si se psem můžu zahrát piškvorky? :D ne.. já vim, že myslet uměj.. třeba jak jsou ty vrány co dávaj ořechy pod kola aut, když je na křižovatce červená, aby jim je na zelenou rozlouskly a pak to sezobou.. to je fakt mazec :D ale prostě chápeš, je tam moc velkej rozdíl.. nejsou zvířata, co si vyzdobí noru jenom proto, bo se jim to líbí, nebo se nesejde 5 datlů na stromě aby si zabubnovali.. řídí se instinktem,ne.. přežít, jíst, rozmnožovat se, nic víc nepotřebujou, všecko, co dělaj má tyhle cíle.. stejně, byť mají lidi se zvířatama něco společného, nemůžou se s nima srovnávat.. já to nikde nehledám, jenom píšu co mě napadá, takže je mi jasné, že předhodíš pár vyjímek anebo že zas melu kraviny :D :) a podle tebe má třeba lidský život stejnou hodnotu jako zvířecí, když jsme zvířata?
Co je z tohohle úplně jasný? že jsme zvířata? :D já ti to nebudu vyvracet.. ale kvůli tomu si to taky nezačnu myslet :)
Aha.. La Vey, to je ten, co napsal tu bibli, že.. to o těch zvířatech tam je taky, co :D já sem to jen tak přelít a myslim, že to tam někde bylo zmíněné.. až budu mít čas, si to přečtu :) zatím je mi jasné, že je to lákavé, protože to staví jako nejdůležitější věc sebe.. takže nejjednodušší způsob.. člověk si dělá co chce a na zbytek kašle a ještě to má podložené tím, že tak to má být... když nějaký satanista věří v posmrtný život, by mě zajímalo jak si myslí, že bude vypadat.. je to v té Bibli? něco o tom?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(lampijon, 26. 4. 2011 20:30)
no, to asi jo.. já si za svým stát budu :D jsem sice věřící už odmala, ale spousta věcí mi došla až nedávno.. nevěřím, že Bůh neexistuje :) a uvědomil jsem si to všecko sám.. tohle prostě nejde někomu vštěpovat násilím, nemá to smysl, ani nikoho přesvědčovat :) teda ne že bych tě chtěl o něčem přesvědčovat :D a k tomu lidstvu, no pokud jde o jeho vztah k přírodě, tak jo, nejvíc ji kazí on (i když třeba kůrovec je taky pěkný hajzl :D ale ten to dělá aby přežil).. lidstvo má hodnoty úplně jinde, než by mělo mít.. prachy, majetek, zábava, já, já, já.. okolí je mi ukradené.. ale lidi si to dělaj sami a změnit celou společnost je nemožný, proto aspoň já budu žít tak, jak bych chtěl, aby žili všichni ostatní, aby viděli, že to jde a že to není špatný.. je hafo lidí, co se jim dnešní společnost nelíbí, ale žijou v ní a ta je prostě táhne s sebou a oni nemaj na to vybočit z davu.. a „vůbec by mi nevadilo kdyby lidstvo vymřelo“ je zajímavá myšlenka :D takže máš tak ráda svou planetku, že bys za ni položila život :) anebo „aby vymřelo“ až po tvojí smrti? :D když to tak čtu... že ste se ve většině s Antonem shodli... to je takový... no jakoby výběr filozofie podle sebe.. jenom to, co se mi líbí, zbytek neuznávám, bo nechápu.. ale neřikam že je to dobře nebo blbě, každý má svou filozofii (teda skoro).. mi to připomíná takové ty rádoby Buddhisty a Hinduisty atd. co jsou tady na západě, které to přitahuje, bo je to exotické a pyšní se tím atd.. a jsou tu i křesťani takoví, co si vyberou jenom to, co se jim líbí a co „jde s dobou“, zbytek neberou, protože by třeba museli změnit názor :D
jestli se ti chce ještě odepisovat, zajímalo by mě, jaký jsi změnila názor :) čistě ze zvědavosti ;)
tak jo.. ale nemyslim, že tohle bylo nějaké hádání.. nikdo z nás tu neprosazoval svůj názor, jenom jsme si je prostě vyměnili :) taky dík za diskuzi, díky tobě jsem se zamyslel nad některýma věcma a to je jenom dobře..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(lampijon, 3. 5. 2011 10:56)
Rytmusa :D tohle se mi taky povedlo.. na základce jsem ho poslouchal, HipHop, ne rytmusa.. ale to byl ještě takový ten undergroundový, to mi ostatní hudba ani nepřipadala jako hudba :D ale pak sem začal poslouchat metal a ten hiphop měl takový rozmach, že mě to přešlo a tež sem to odsuzoval... ale už je mi to jedno, dobrá hudba se dá udělat v jakémkoliv stylu :)
no jo, to mě na takovýmhle psaní sere nejvíc, že nevidíš, jak to ten člověk myslí... já sem tím vůbec nechtěl říst, že by sis někde tahala výjimky, abych neměl pravdu, to sorry.. ale vim, že lidi dělaj to, že chcou třeba jediným tvrzením popřít celou Bibli a víru a všecko jako třeba když někdo řekne, že je evoluce a to znamená, že celé křesťanství je špatně.. to se vůbec nemusí vylučovat... ale zas nechci říct, že se o tohle snažíš :) tak aspoň tu jsou nějaké jiné komentáře než "same keci" apod. :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(pirate.deluxe, 23. 4. 2011 19:35)OK...tohle asi fakt nemá cenu páč vidím že si oba budem stejně stát za svým :-D ale nemysli si že taky neumím změnit názor: to už se mě povedlo jednou ale potřebuju k tomu mít důvod ;-) btw ještě jenom aby sis nemyslel: já taky nehledám žádný vyjímky který bych ti vmetal do tváře "hlavně abych jenom já měla pravdu a ty ne" - taky píšu co mě napadá z toho co vím, nic víc v tom není ;-) jinak srovnávat cenu lidskýho a zvířecího života je těžký: jsem člověk a rozhodně bych nechtěla aby někdo upřednostnil slepici přede mnou takže za mě osobně má obecně větší cenu život lidský, ale obecně: člověk je ze všech živočichů na Zemi ten nejhorší a vůbec by mi nevadilo kdyby lidstvo vymřelo - to by bylo jedině dobře ;-) jo ve většině sme se s Antonem shodli - příjemná to náhoda že? :-D určitě si to někdy přečti - první půlka tý knížky je hodně zajímavá, druhou půlku sem nezachápala ani já - to už sou z 98% pičoviny...jinak myslím že to tady ukončíme - už k tomu nemám co říct a dál se bezvýznamě hádat nehodlám...tož dík za diskuzi - byla přinejmenším zajímavá :-D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(pirate.deluxe, 1. 5. 2011 12:49)tož jako každej jednou umře: myslela sem to tak jakože by mi nevadilo kdyby všichni lidi pochcípali a já s nima - teĎ nemyslím na nic konkrétního, třeba to bude až mi bude 80 ale třeba hnedka zejtra žejo :-D nemyslela sem to tak jakože bych někdy chtěla rituálně skočit pod vlak aby tu bylo míň lidskýho zla :-D změnila jsem do určitý míry svůj názor na hip hop: dřív jsem ho nesnášela komplet, teď vybraný interprety sama poslouchám :-) tož hádka úplně to nebyla no jenom mě lehce nasralo tvoje domnění se že argumenty záměrně tahám odněkud z paty hlavně abys neměl pravdu...ale to je fuk - našeho spamování tu bylo každopádně dost :-D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: www.technolifestyle-nasrat.estranky.cz
(pirate.deluxe, 3. 5. 2011 21:00)xD ne Rytmuse fakt ne...já třeba můžu 2paca, Eminema nebo Coolia :-) ale jinak to je k pláči co se z toho undergroundovýho hip hopu stalo jak ty říkáš: hip hop je mrtvej - ovládl ho 50 cent a jemu podobní...ještě můžem zavíst diskuzi o hudbě ale to už by nás majitelka blogu asi zabila jestli se o něj ještě furt stará :-D to je prdel jak je tady z toho strašnej bordel xD ...jooo šak v poho: mnohý diskuze končí ze závažnějších důvodů :-D
Satanismus (a vse okolo nej)
(Belphegor IV., 8. 1. 2013 18:50)